sobota, 11 stycznia 2014

Gomenasai!

      Na początek wyjaśnię, że tytuł oznacza "bardzo przepraszam". Chodzi o to, że nie dodałam życzeń na Święta, a to dlatego, że mój internet ma limit, no i kiedy chciałam opublikować tego posta, to najzwyczajniej w świecie się skończył :( a przywracany mi jest dopiero 10 dnia każdego miesiąca. A więc teraz, spóźnione życzenia (szukałam i szukałam jakichś brutalnych, ale nie znalazłam, a mój mózg odmówił współpracy i nic nie wymyślił, więc są takie z przekleństwami ^.^) i świąteczne obrazki bohaterów :*
      Hou, hou, to jest okrzyk Mikołaja, gdy się dzwonkiem walnie w jaja, wór spuchnięty we łbie jebie, więc nie będzie go u Ciebie, Gwiazdka też Cię nie odwiedzi, bo w agencji kurwa siedzi, daje dupy za mamonę, takie czasy pierdolone xD




Na obrazkach, gdzie jest kilka osób, zwracajcie uwagę tylko na naszych głównych bohaterów ^.^ Aru nie miał świątecznych obrazków T.T prócz tych, na których na 1 jest w czapce, a na 2 jest ze swoją miłością (w anime jest gejem... Jak tylko ta informacja pojawiła się w anime, myślałam, że się powieszę -.-) Życie jest okrutne! ;(
Dziękuję za uwagę, yoroshiku onegaishimasu! (polecam się na przyszłość[1 z wielu znaczeń]) 
                                                     |Yuno|


1 komentarz:

  1. ładnie, ładnie ^.^, ale nie ogarniam po co ten wierszyk z przekleństwami xD

    OdpowiedzUsuń